reclame
reclame
makelaardij secretarieel

Profiel

Mijn naam is Ingrid Schuijt. Ik heb een secretaresse-opleiding gevolgd bij Instituut Schoevers te Amsterdam, en mijn diploma behaald. Hierna heb ik ruim twintig jaar gewerkt als secretaresse en de meest uiteenlopende werkzaamheden verricht, o.a.: afhandeling telefoon- en emailverkeer, organiseren en notuleren van vergaderingen, factureren, nacalculaties verzorgen, debiteurenbeheer, correspondentie verzorgen, etc. Tevens heb ik in deze periode mijn Praktijkdiploma Boekhouden behaald.

Verder heb ik de opleiding makelaardij in onroerende goederen gevolgd en het SVM diploma behaald. Hierna heb ik vijf jaar gewerkt bij een makelaarskantoor in Heemskerk. Bij dit kantoor heb ik alle voorkomende werkzaamheden verricht: ontvangen en te woord staan van klanten, bepalen van de vraagprijs van woningen, opname van woningen, foto’s maken van woningen, alles invoeren op internet, begeleiden van bezichtigingen, voeren van onderhandelingen, opstellen van koopaktes.

Na ruim vijfentwintig jaar in loondienst gewerkt te hebben was het tijd om een eigen bedrijf te starten. In januari 2009 ben ik gestart met Ingrid Schuijt Diensten & Advies.

Opdrachtgevers waar ik regelmatig werkzaamheden voor verricht:

- Ondernemersvereniging Heemskerk Beverwijk Uitgeest (OHBU)

- FED IJmond

- Parkmanagement IJmond

- Kennemer Business Zakennetwerk

- Check your service

- particuliere opdrachtgevers (aan- en verkoop onroerend goed)